Skip to content

Klachten

Klachten van de V.O.F. “Houthandel Gigant” gevestigd te Coevorden aan de Trageldijk 1AWat te doen bij een klacht?Houthandel Gigant doet er alles aan uw producten vakkundig te leveren. Daarbij streven wij naar een optimaleservice mocht u niet tevreden zijn.Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij onskenbaar te maken door te mailen naar info@houthandelgigant.nl en stuur dan foto’s mee met de klacht.Bij een defect of beschadiging bij levering zorgen wij dat dit z.s.m.bij u wordt opgelost.Hout en beton zijn een natuurproduct en hebben bepaalde eigenschappen, zie kenmerken hout en beton.Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via StichtingWebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van deEuropese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat hetu vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”******Vastgesteld door de directie van Houthandel Gigant, september 2023